HOME

Wednesday 24 September 2014

GET CLEAN WATER PITCHER PENAPIS PALING MUDAH DIGUNAKAN

Salam semua...

Hampir 3 bulan saya dah menggunakan water pitcher ni..yang memang tersangatlah berguna untuk kami satu family..mana tak yer dulu si ayah sibuk macam mana pun mesti kena pergi dapatkkan stok air RO untuk bekalan kat umah. Ha..sekarang lebih mudah bila ada WATER PITCHER dari SHAKLEE ni..
                          Sumber air sangat penting untuk kita untuk keperluan seharian. Tak tau apa puncanya air di kawasan rumah yang saya duduk memang kuning karat gitu..huhu..susah hati bila tengok warna air. Dengan adanya WATER PITCHER ni kami 1 family tak susah hati dah dan ia juga tidak menggunakan elektrik. Hasil air yang ditapis sangat jernih dan rasannya pun lain.Ia sekaligus meringankan beban buah pinggang kita untuk menapis air yang masuk ke dalam badan.

Saya suka water pitcher ni sebab:
  • sudah tentu tak payah pasang kat sinki
  • hanya ambik air tuang sahaja ke dalam jug tersebut, tak lama pun proses penapisannya, terus boleh minum air tu.
  • ni paling saya suka sebab kualiti airnya yang jernih dan rasanya sedap macam ada manis2 gitu.
  • kita tak perlu susah-susah cuci filter ni sebab untuk setiap filter dah di hadkan untuk 303liter (80gelen).kat cover jug tu pun ada set banyak mana air yang dah kita tapis.
  • lagi yang syok yer kita boleh bawa water pitcher ni ke mana pun.contoh la kalau nak balik kg ke..nak pergi bercuti ke..senang untuk dibawa ke mana saja.
  • susah nak jumpa dah yang jimat n murah macam water pitcher ni.Sekarang kita tengok penapis air yang kat rumah yang pasang terus ke sinki tu kan mahal kan..huhu..dengan water pitcher ni murah je dan hasilnya menjamin kesihatan kita.
So,tak risau dah lepas ni benda asing yang ada dalam air kita minum dengan adanya water pitcher ni.


Jom sama-sama kita menjaga kesihatan dengan adanya bekalan air yang bersih. Bagi sesiapa yang berminat boleh la hubungi saya seperti di bawah.
InsyaAllah kita sama-sama jaga kesihatan family kita dengan bekalkan air yang bersih jauh dari penyakit.
 Pertanyaan, konsultasi dan pesanan produk boleh hubungi saya di:
Ruhaizah
sms/whasap/call:017-4061828
emel:ruhaizah1102@yahoo.com
fb:Ruhaizah Mdnor



No comments:

Post a Comment