HOME

Thursday 26 February 2015

Cinch Tea Shaklee Mengurangkan Selera Makan

Assalamualaikum..


Moga yang membaca blog ibu haziq ini sentiasa diberkati Allah & sentiasa sihat . Alhamdullilah kali ini saya dah jatuh cinta lagi dengan salah satu suplemen Shaklee. Energy Tea Mix Shaklee yang sebelum ni saya dapat rasa dari Master Norita semasa menghadiri kelas bersamanya.


Okeh nak kongsi apa yang saya rasa & alami setelah hampir setiap hari saya minum Energy Cinch Tea Shaklee ni..yang mengantok terus terbuka luas mata. Ni alkisah hari ni ngantok sangat2 & tak leh nak buka mata..apa lagi ada bawa 1 sachet kt opis..tut terus bancuh & minum. Ha..segar mak ai..buktinya boleh buat 3 post blog hari ni..ni masuk kali ke 3 post..hihi.


Secara tak langsung semangat yang berkurang tu jadi bertukar mood. Yang asal letih, lesu & malas nak buat kerja..terus bersemangat. Sebab apa? sebab Energy Tea Mix ni adalah penggalak tenaga.


Saya rasa kurang lapar bila ambik Cinch Tea ni. Memang Cinch Tea sesuai untuk orang yang nak diet. Cinch Tea ni dapat kurangkan keinginana untuk makan. Selain tu ia juga bagus dalam pembakaran lemak.


So, jangan berlengah lagi untuk dapatkan Cinch Tea nih.
Nak cuba sebelum harga lebih berbisa lepas ni ada GST..
Jom order !!!


Ruhaizah
SID 1090417
Shaklee Independent Distributor Johor Bahru( Taman Daya, Mount Austin, Setia Indah, Setia Tropika, Add height & sekitarnya)
wasap/ call/ sms : 0174061828
                             0174061828

Postage seluruh Malaysia.
Free konsultasi dari saya




1 comment:

  1. Cinch tea mix nih baik bagi mereka yang perlukan instant energy tapi sukar nk telan tablet kan.. hihihi.. cinch tea mix kita bancuh dan terus minum :)

    ReplyDelete