HOME

Sunday 8 February 2015

Herbal Blend Multipurpose Cream Kegunaan seisi Keluarga

Assalamualaikum,


Happy Monday!!! Wah hari ni kerja semua yer..


Ahad hari tu my sister wasap bagi tau kulit kaki dia kering sebab kurang minum air katanya & then dia kan ibu yang sentiasa bekerja di rumah & di sekolah. Kepenatan dan berjalan banyak menjadikan tumit kaki merekah. Dia cakap kat kawasan ibu jari bengkak kulit kering tak tau kenapa punca yer, Saya pun terus syorkan dia sapu Herbal Cream yang dibeli dulu tu. Pagi -pagi lagi wasap bagi tahu yang bengkak dah surut lepas semalam sapu Herbal Cream Multipurpose tu.


Uolls nak tau saya sangat syorkan Herbal Cream ni setiap family ada untuk kegunaan harian / untuk kegunaan bila perlu macam my sister tu.


Kakak saya yang kat Setiu tu lagi la suka Herbal Cream ni sampai hari-hari guna buat losyen SEBAB kulit dia dah jadi lembut ..ha! kat baby pun di sapu jugak untuk kulit lembut . Kakak saya yang ni siap repeat order ..dah 4 tiub dia order ..nak buat stok katanya.


My husband pulak suka guna sapu kat kulit nya yang kering & jadi gatal-gatal . Since guna Herbal Blend Multipurpose Cream tu kulit dah kembali normal.


Okeh untuk anak-anak yang alami masalah kulit pun ok sapu Herbal Cream ni.


Nak tahu Herbal Cream Multipurpose ni boleh lembutkan kulit kasar & tumit pecah. Konsisten pakai mesti rasai keajaiban Cream ini.


Kalau ada masalah gatal-gatal tu saya syorkan cubalah herbal cream ni pasti anda semua tak kan menyesal punya.


Ha!!ni kalau sape-sape yang nak cantik kan nak hilangkan parut , macam parut campak & chicken pox tu ..bagus jugak ni cream ini.


Untuk baby yang alami masalah ruam sangat sesuai menggunakan Herbal Blend Cream ini, tambahan lagi kulit anak pasti lembut.


Saya suka jadikan Herbal Blend Cream ini sebagai losyen harian sebab kulit lebih lembut. Suka sangat-sangat.. & Anda mesti cuba yer.
Harga pulak tak mahal sangat yer, RM 27.50 jer pun..picit cikit jer boleh tahan lama punya.


BERMINAT??NAK ORDER??
HUBUNGI SAYA:-
Ruhaizah
SID 1090417
Shaklee Independent Distributor Johor Bahru( Taman Daya, Mount Austin, Setia Indah, Setia Tropika, Add height & sekitarnya)
wasap/ call/ sms : 0174061828
                             0174061828

Postage seluruh Malaysia.
Free konsultasi dari saya

No comments:

Post a Comment