HOME

Tuesday 30 September 2014

TEMPOH PENGGUNAAN VITAMIN SHAKLEE

Salam semua..selalu dengar orang cerita mahal la vitamin Shaklee ni..emm..bagi saya tak ada la mahal pun berbanding kita beli barang-barang yang tak faedah tu ka.
Dengan vitamin Shaklee ni sah-sah kita dapat jaga kesihatan kita dan keluarga kita.kalau yang pakej penuh untuk kecantikan kulit sekaligus tu lagi la untung kan.
okay saya bagi contoh la kalau kita beli 1 botol ALFAFA SHAKLEE yang dalam ada 330 biji untuk saiz S. Harga dia RM53.75 .Saya selalu sarankan ambik 4-6 biji sehari.cuma kita kira lama mana boleh bertahan untuk 1 botol tu dan berbaloi tak????
Harga setiap vitamin tu memang berbaloi dengan kuantiti yang ada untuk setiap botol.
So fikir-fikir dari beli macam-macam yang tak datangkan apa-apa faedah tu baik kita beli vitamin sebagai supplemen tambahan seharian kita.Mesti setiap orang nak sihat kan dan ibu mesti nak anak sihat ,keluarga dia sihat.

Sesiapa yang berminat boleh hubungi saya.
Pertanyaan, konsultasi dan pesanan produk boleh hubungi saya di:
Ruhaizah
sms/whasap/call:017-4061828
emel:ruhaizah1102@yahoo.com
fb:Ruhaizah Mdnor

 


No comments:

Post a Comment