HOME

Sunday 19 October 2014

INDEPENDENT DISTRIBUTOR SHAKLEE JOHOR BAHRU.

Salam semua..
Alhamdullilah ramai yang dah mula jatuh cinta dengan vitamin Shaklee . Saya apa lagi dah mula jatuh hati la.Dengan kesihatan yang bertambah baik dan kulit lebih cantik semua pasti jatuh cinta.
So, Bagi yang berminat nak cuba vitamin Shaklee ni boleh cari saya dan dengan free berbesar hati saya boleh konsultasi anda bila-bila masa je.
  • So..sape-sape yang berminat nak dapatkan vitamin Shaklee area Johor Bahru boleh contact saya di sini
  • Untuk penghantaran seluruh Malaysia pun boleh
Bulan ni  PROMOSI ESP n MEAL SHAKE..jom sesiapa yang nak harga yang istimewa dari saya..harga kasih sayang yer.

Sesiapa yang berminat boleh hubungi saya.
Pertanyaan, konsultasi dan pesanan produk boleh hubungi saya di:
Ruhaizah
sms/whasap/call:017-4061828
emel:ruhaizah1102@yahoo.com
fb:Ruhaizah Mdnor

 



No comments:

Post a Comment