HOME

Thursday 30 October 2014

SELIPAR JEPUN..


Sape yang tak tau atau tak kenal selipar jepun???Tipu lah kalau cakap tak tau selipar jepun tu cam ne. Selipar jepun klu nak pergi jamban mesti kita layan punya, tak kan nak pakai high heel kot..jujur boleh cakap selipar jepun cam ni tak pupus pun sampai sekarang pun masih wujud kan..
pergi mana2 pun mesti selipar jepun nak guna jugak kan..tambah2 sekarang musim ujan oiii..nak pakai selipar jepun la.
tak kisah la kita ni jawatan tinggi pangkat tinggi pun last2 mesti cari selipar jepun nak gunakan..
yang pasti jangan dilupa mana asal kita n dari mana kita datang..
kalau dah Berjaya jangan dilupa yang berbudi pada kita masa susah dulu..jangan dilupa SELIPAR JEPUN yang kita pakai dulu kan..hehe..sebagai contoh kan..
Dulu-dulu duk asrama mesti ada pakai selipar jepun nih..pergi surau,pergi dewan makan, nak ke bilik air..selipar jepun la tempat alas kaki kan..





Bila berbicara pasal selipar jepun duk pk kan dalam 1 masa mesti kita nak guna selipar jepun tuh..hehe..caya tak kalau cakap dalam kete mesti sedia selipar jepun kan..hehe..get ready sebarang kemungkinan..so 1 keperluan jugak tu..


Tambah keperluan supplemen utk bdan..jom sihat dengan vitamin SHAKLEE..bila kita perlu sesuatu untuk lengkapkan kehidupan harian kita so mesti guna / pakai kan..macam tu jugak selipar jepun hahaha..untuk lancarkan aktiviti harian kita..nak wuduk ke nak mandi ke nak ke toilet ke..perlu tuh..


So, Supplemen pun perlu untuk kesihatan harian kita kan..
Cari saya kalau berminat vitamin Shaklee yer..(",)


Sesiapa yang berminat boleh hubungi saya.
Pertanyaan, konsultasi dan pesanan produk boleh hubungi saya di:
Ruhaizah
sms/whasap/call:017-4061828
emel:ruhaizah1102@yahoo.com
fb:Ruhaizah Mdnor

 


No comments:

Post a Comment