HOME

Thursday 30 October 2014

Suplemen Favorite ku.

Kalau nak cerita pasal suplemen shaklee semua saya suka tapi de yang paling saya tak boleh tinggal ..ALFAFA..sebab memang dah jadi keperluan harian saya dah. kalau tak ambik alfafa badan ni cepat je penat n lengoh2..
ALFAFA SHAKLEE jimat plak tu..sebotol tu boleh tahan sampai 2,3 bulan.
Paling ketara bila consume alfafa nih saya rasa segar, bangun pagi tak de la lemau2 tu.
Plus lagi ha..membuang lebih lancar..saya ni de masalah sembelit. bila consume alfafa 6 biji sehari..dengan minum air banyak..ha selesa la perut tu..proses hadam pun lancar. tak yah risau dah. Tambah2 lagi alfafa ni bagus utk perempaun tau..utk dalaman kita..hehe..cantik luaran n dalam..bahagia umah tangga.
lagi alfafa ni bagus utk kulit..masalah elergik n ekzema alfafa ni boleh kurangkan.
The best part adlah no more sembelit for me.hehe.nak sihat sokmo kan percernaan mesti lancar.

So, sape2 yang nak rasa kehebatan ALFAFA ni. Nanti kita cite lagi pasal vitamin favourite yang lain yer.Boleh roger2 saya yer..nak tau pasal vitamin lain pun meh la contact.
Sesiapa yang berminat boleh hubungi saya.
Pertanyaan, konsultasi dan pesanan produk boleh hubungi saya di:
Ruhaizah
sms/whasap/call:017-4061828
emel:ruhaizah1102@yahoo.com
fb:Ruhaizah Mdnor

 


No comments:

Post a Comment