HOME

Wednesday 6 January 2016

Vitamin terbaik untuk anak-Vitalea for kids

Assalamualaikum..


Saya tengok ibu-ibu ramai yang post kat FB anak-anak mereka mula bersekolah. Alhamdullilah semoga anak-anak kita diberi kesihatan yang baik . Ada sesetengah ibu yang susah hati disebabkan kesihatan anak kurang baik..demam, selsema & kurang selera makan.




Perkongsian saya kali ini adalah setelah mengamalkan Vitalea for kids untuk anak ..Alhamdullilah kesihatannya lebih baik & selera makan bertambah selera. Kadang-kadang kita terlepas pandang anak kita selalu memilih untuk makan makanan ringan yang dijual di kebanyakan kedai.


Anak sukar untuk makan sayur, buah-buahan jauh sekali..tambahan pemakanan yang tidak berkhasiat..pernah tak kita fikir dimana zat & mineral yang diperlukan diperolehi??


Kita merancang Allah yang tentukan segalanya tetapi kita berusaha beri yang terbaik untuk anak-anak kita. Sering demam, selsema & mudah jatuh sakit disebabkan kurang daya lawan penyakit dalam badan anak-anak kita. Dengan pengambilan Vitalea for kids dapat membantu ibu & ayah tingkatkan tahap kesihatan anak kita.


  • Vitalea for kids mengandungi 100% Vitamin C, D & E serta 8 jenis vitamin B.
  • Mengandungi 200mg kalsium, magnesium, zink
  • Pemanis semulajadi dengan xylitol yang membantu menghalang kavitis
  • Tiada perasa, pemanis dan pewarna tiruan
  • Gluten Free- perasa anggur masam manis.
Tahukah anda gula-gula berlebihan boleh menyebabkan kegemukan, Kerosakan gigi, Kekurangan zat, hiperaktif  & sistem imun lemah. Dengan pengambilan Multivitamin ini memberi zat & mineral lengkap untuk anak-anak kita.


Promosi Buy 3 Free 1 Januari ini memberi peluang untuk ibu bapa semua dapatkan harga lebih jimat.





De yang berminat ibu-ibu semua boleh la hubungi saya:-

Ruhaizah
SID 1090417
Shaklee Independent Distributor Johor Bahru( Taman Daya, Mount Austin, Setia Indah, Setia Tropika, Add height & sekitarnya)
wasap/ call/ sms : 0174061828
                             0174061828

Postage seluruh Malaysia.
Free konsultasi dari saya








No comments:

Post a Comment