HOME

Sunday 1 June 2014

KELEBIHAN MENJADI AHLI SHAKLEE


Permulaan bersama SHAKLEE.

Sekadar perkongsian dengan semua untuk kebaikkan kita bersama. Saya rasa tak rugi kalau kita berkongsi sesuatu yang baik. Untuk pengetahuan semua saya mula mengenali Shaklee ini melalui kawan baik saya yang sama2 belajar ni Sarawak dulu.

Terima Kasih kepada Vivian Engkiong kerana telah memperkenalkan Shaklee kepada saya.
permulaan saya dengan Shaklee ini apabila saya mengambil set kurus yang basic dari Shaklee.

Sambung mengarang lagi ye..hehe..dah genap 5bulan saya jadi ahli shaklee. Apa yang menarik ingin saya kongsikan adalah pendapatan bulan2 yang saya dapat. Saya memang pengguna vitamin shaklee dan bila dah jadi ahli sudah tentu harga pun murah lebih jauh dari harga runcit. 

Bila dah jadi ahli terus la berkecimpung dalam bisnes shaklee ni. Dalam usaha punya usaha dapat la bulan2 bonus dari shaklee. 






Kepada kawan2 yang nak cari pendapatan lebih jom la join saya. InsyaAllah dengan tunjuk ajar dari master2 shaklee kita boleh maju n bangunkan ekonomi kita.

Saya sudah merasainya n akan terus berusaha..anda bila lagi??!

Untuk yang berminat boleh pm sy:
Zah :017-4061828(whasap/call)

P/s: x salah untuk mencuba..mencuba lebih baik dari berdiam diri n tak buat apa2..

No comments:

Post a Comment