HOME

Monday 9 June 2014

ELAK DARI PENYAKIT JANTUNG DAN STROK



Dapat info terbaru yang mana satu-satunya supplemen yang boleh turunkan paras kolestrol tanpa combine dengan supplemen lain. Supplemen ini sangat bagus untuk sesiapa yang mempunyai paras kolestrol yang tinggi. Banyak kesan pada kesihatan diri kita apabila paras kolesterol tinggi. Antara salah satu kesan yang boleh membahayakan diri adalah penyakit jantung. Kolesterol yang tersumbat pada jantung boleh menyebabkan jantung gagal untuk berfungsi dengan baik.




Penyakit jantung memang membunuh manusia dalam diam. Apa yang membimbangkan kita adalah serangan jantung yang tiba-tiba datang tanpa pengetahuan kita dan membawa padah. Telah ramai yang mengalami keadaan ini yang mana kehilangan orang tersayang tanpa diduga disebabkan serangan jantung.




Selain jantung , penyakit strok juga disebabkan oleh kolesterol yang tinggi. Salur darah yang tersumbat pada otak mengakibatkan seseorang tu menghidapi penyakit strok.






Dalam kehidupan seharian kita, pelbagai makanan yang kita makan tanpa meragui kandungan kalorinya dan kandungan kolesterol yang akan mengidap dalam badan kita. Kolesterol mempunyai dua jenis yang mana satu jenis kolesterol (HDL) adalah memberi kebaikan untuk badan kita dan satu jenis lagi (LDL) yang memberi keburukan kepada badan kita.






Dengan paras kolesterol yang tinggi dalam badan juga boleh mengakibatkan masalah sistem seksual terjejas, penyakit hati, tekanan darah tinggi, diabetik, angina ahmar dan banyak lagi.




Ini dia supplemen shaklee yang memang berkesan untuk penjagaan paras kolesterol anda.Jadi makanlah Phytocol ST shaklee untuk mengawal kandungan kolesterol tidak sihat dalam badan anda.


APA KELEBIHAN PHYTOCOL-ST INI?

  • Ia menurunkkan paras kolesterol.

  • Phytocol keluaran Shaklee ini adalah pilihan semulajadi terbaik dengan 2000mg fisoterol setiap hari dan disarankan 100% oleh Institut Kesihatan Kebangsaan (NIH)

  • Diperbuat daripada campuran bahan yang mengandungi 2000mg fisoterol dari tumbuhan yang diperlukan setiap hari.

  • Tidak mengandungi perasa, pewarna, pemanis atau bahan pengawet.




Bagi sesiapa yang berminat bolehlah menghubungi saya di :

Ruhaizah
no id:1090417
sms/whasapp:017-4061828
email:ruhaizah1102@yahoo.com


DAPATKAN HARGA KASIH SAYANG DARI SAYA!!!!!
































No comments:

Post a Comment