HOME

Wednesday 25 June 2014

NUTRIFERON MENINGKATKAN SISTEM IMUN BADAN

Panasnya cuaca sekarang ni, tambah lagi tinggal 3hari lagi nak puasa. Disebabkan cuaca yang panas badan kita mudah mendapat penyakit. Sistem imun kita memerlukan supplemen untuk melawan virus-virus penyakit daripada merebak lebih teruk lagi.




Saya nak kongsi disini tentang NUTRIFERON yang mana amatlah penting untuk setiap keluarga yang mementingkan kesihatan . Nutriferon merupakan supplemen yang dapat meningkatkan sistem imun badan kita .

Kalau sebelum ni kat rumah kita ada panadol untuk sembuhkn demam n selsema jadi selepas ini bertukarlah dengan pengambilan NUTRIFERON ni.Anak-anak kita yang mudah dapat penyakit seperti batuk, demam , selsema dan masalah gatal-gatal pada kulit pun boleh mengambil NUTRIFERON ini. Tiap-tiap bulan mesti pergi klinik untuk dapatkan ubat demam, intibiotik untuk anak kita. Saya syorkan disini NUTRIFERON boleh membantu anda menyelesaikan masalah ini. Boleh dikatakan penuh peti ais kat rumah kan dengan ubat-ubat demam dan antibiotik anak.





Kenapa saya syor kan NUTRIFERON ini?


1. Boleh dijadikan sebagai supplemen harian,Nutriferon meningkatkan pengeluaran interferon semulajadi badan iaitu suatu pengakti kritikal sistem imun.


2.Nutriferon berfungsi di dalam peringkat selular sel dalam dua cara iaitu:

  • Mengaktifkan sistem pertahanan imun dengan aktif/cepat
  • Menggerakkan "pasukan cari dan musnah" dalam sistem imuniti badan

Interferon membantu melindungi kita daripada pendedahan harian terhadap beribu penceroboh asing yang boleh membawa kepada penyakit serius .


Oleh itu, amat perlu bagi kita untuk menolong badan kita membantu diri kita sendiri dan itulah tujuan NUTRIFERON:untuk merangsang setiap sel badan untuk menghasilkan lebih banyak interferon asli untuk menyediakan badan kita perlindungan dengan tahap lebih tinggi dalam skop yang luas terhadap seranngan selsema, virus dsb.







Siapa yang memerlukan NutriFeron set ini?
  • Individu yang ingin kukuhkan sistem imun.
  • Individu yang menghadapi masalah sistem imun.
  • Individu yang mendapati pengambilan vitamin C (dos lebih) tidak memberi kesan ke atas penyakit yang dihidapi.
  • Individu yang apabila sakit (demam), sakitnya (demamnya) akan berpanjangan melebihi seminggu.
  • Ibu menyusu, namun mendapati anaknya masih kerap demam, dan demam berpanjangan.

Dapatkan harga kasih sayang dari saya.
SESIAPA YANG BERMINAT BOLEH HUBUNGI SAYA DI:



Ruhaizah id:1090417
017-4061828









No comments:

Post a Comment