HOME

Monday 2 June 2014

JATUH CINTA DENGAN ALFAFA

Hari ni sy nak kongsi perasaan bersyukur setelah mengambil product Shaklee kehidupan harian lebih bersemangat dan bertenaga.


Salah satu product Shaklee yang saya suka adalah ALFAFA..banyak sangat kelebihan alfafa yang boleh dirasai apabila mengambilnnya.


Bagi saya harga alfafa sebanyak Rm 53.75 yang mengandungi 330 biji sangat berbaloi. Satu botol boleh bertahan sampai 3 bulan.


Semenjak ambil alfafa badan rasa ringan je..tambah2 lagi proses membuang makin lawas..saya memang ada masalah sembelit tapi sekarang tidak lagi....happy sangat2.


Saya sarankan untuk setiap wanita kat Malaysia ni amalkan lah alfafa ni setaip hari untuk penjagaa dalaman wanita...boleh merapatkan keintiman wanita, boleh atasi masalah kitaran haid yang tidak teratur.







Nak harga kasih sayang dari saya??? ha jom cepat2 order.


Sapa2 yang nak order dari saya boleh la pm sy:
Ruhaizah
017-4061828
id:1090417







No comments:

Post a Comment