HOME

Wednesday 11 June 2014

OMEGA GUARD SHAKLEE BANYAK KELEBIHANNYA



OMEGA GUARD SESUAI UNTUK SATU KELUARGA



Setiap orang mesti menginginkan sebuah keluarga yang bahagia dan sentiasa sihat sejahtera. Hari ini saya ingin berkongsi tentang OMEGA GUARD SHAKLEE yang memang patut dimiliki oleh setiap keluarga yang mengutamakan kesihatan . Omega guard Shaklee ini adalah supplemen minyak ikan yang terbaik untuk seisi keluarga.




  • Ia boleh diambil oleh anak seawal usia setahun sehingga dewasa dan berusia.
  • Ibu mengandung juga boleh mendapatkan khasiat omega guard untuk anak dalam kandungan mereka.






Apa kelebihan Omega Guard Shaklee ini?

1. Omega guard mengandungi asid lemak Omega-3 yang termasuk DHA dan EPA yang amat pentng bagi manusia kerana tubuh kita tidak boleh menghasilkannya.

2. Sangat bagus untuk perkembagan minda dan otak. Khasiat DHA yang terdapat pada OMEGA GUARD SHAKLEE ini amat sesuai untuk bayi dalam kandungan ibu-ibu sewaktu mengandung.

3. Baik untuk perkembangan otak yang mana sangat sesuai untuk orang yang mudah lupa atau hilang focus kerana ia membantu dalam meningkatkan daya ingatan kita. Ia amat bersesuaian bagi anak-anak yang masih bersekolah untuk kecerdasan minda mereka,

4. Asid lemak Omega 3 yang terkandung di dalam omega guard merupakan asid lemak yang penting dalam membantu memastikan jantung, arteri dan salur darah sentiasa berada dalam keadaan sihat dan tidak tersumbat. Ini secara semulajadi dapat menyokong kesihatan kardiovaskular. Ia juga membantu merendahkan paras trigliserida dalam badan sekaligus mengurangkan risiko terkena penyakit jantung dan strok.

5.Omega guard ini dapat mengurangkan kandungan kolesterol jahat dalam darah dan dalam masa yang sama meningkatkan kandungan kolesterol baik.


Siapa yang sesuai ambil OMEGA GUARD ?


  1. Ibu mengandung - tumbesaran anak dalam kandungan.
  2. Kanak-kanak
  3. Warga Emas
  4. Ibu menyusu
  5. Lelaki/Wanita
  6. Mereka yang mengalami masalah jantung,darah tinggi, kolesterol tinggi










Sesiapa yang berminat boleh lah mencuba :


Pengedar Sah Shaklee:id 1090417(RUHAIZAH)
pm/whasapp:017-4061828
email:ruhaizah1102@yahoo.com




No comments:

Post a Comment