HOME

Tuesday 30 December 2014

MUSIM SEJUK 12 DATANG LAGI!!

Salam Jumaat semua..huhu..sejukyer hujan2 nikan..hihi..
Sihat semua..Alhamdullilah masih lagi diberi kesihatan yang bertambah baik, rezeki makanan yang cukup, keselesaan tempat tinggal & kasih saying dari orang tersayang. Hari ni saja nak share musim2 sejuk ni kan..bak kata upline saya bagus Vitamin Cinta bila musim sejuk ni..hahah..oppss..khas untuk yang berumah tangga nak makin cik abe saying..boleh la kan cuba vitamin cinta Shaklee ni..tambah lagi sekarang tengah promosi..harga super jimat Shaklee bagi..


Jangan miss sementara harga super jimat ni..pasti makin erat hubungan ..




Apa yang menarik Vitamin E adalah vitamin yang boleh meningkatkan kandungan cecair mucus dalam serviks wanita. Sperma boleh lagi hidup dalam serviks wanita dengan lebih lama apabila cecair mucus mencukupi & banyak. Ha..ni khas untuk wanita, kalau lelaki Vitamin E biasa dikaitkan dengan kesuburan lelaki. Lelaki yang mengambil cukup vitamin E akan meningkatkan kualiti sperma, menjadikannya lebih cergas bergerak.


Saya nasihatkan bagi yang masih mencuba untuk mendapatkan cahaya mata boleh lah mencuba vitamin Cinta Shaklee ni..insyaAllah ada rezeki. Alhamdullilah yang dah mencuba berjaya dengan gembira.

minat?dapatkan hubungi saya:
Ruhaizah
wasap:017-4061828
email:ruhaizah1103@yahoo.com.

No comments:

Post a Comment