HOME

Wednesday 19 November 2014

BAKAR LEMAK DENGAN OMEGA GUARD SHAKLEE.

Masih lagi perkongsian tentang Omega Guard Shaklee, dengan promosi bulan November ni. Omega guard adalah salah satu suplemen dalam set kurus Shaklee.Merupakan vitamin yang boleh membakar lemak untuk sesiapa yang ingin kurangkan berat badan.

Omega Guard Shaklee terdiri daripada asid lemak Omega-3 yang bertindak dengan hormon termasuk hormon leptin yang berkaitan dengan rasa lapar.

Kajian menunjukkan pengambilan asid lemak Omega-3 membantu menjadikan tubuh kita ‘mesin pembakar lemak’. Selain itu, omega-3 juga mengurangkan kadar lemak trigliserida dan meningkatkan kadar HDL (kolesterol baik) di dalam badan. 

Omega Guard juga mengandungi EPA & DHA. Asid lemak atau Fatty acid yang terdapat dalam omega guard membantu meningkatkan paras hormone "LEPTIN".
 Leptin merupakan sejenis hormone yang membantu mengawal selera makan. Sekiranya kandungan leptin yang tinggi dalam badan seseorang akan membantunya mengurangkan selera makan.

Good news untuk sesiapa yang nak diet kan, boleh amalkan Omega Guard 3 biji pagi & 3 biji malam untuk tingkatkan paras hormone leptin.

Tambahan lagi Leptin juga boleh bertindak untuk meningkatkan kadar metabolisme badan. Apabila kadar metabolisme badan meningkat, dapat membantu membakar lemak-lemak yang terkumpul & secara langsung menurunkan berat badan kita.

Ingin dapatkan Omega Guard Shaklee??
Hubungi saya:-

Fb Page:Ruhaizah Mdnor
email:ruhaizah1102@yahoo.com
whasapp/sms/call:017-4061828






No comments:

Post a Comment