HOME

Wednesday 19 November 2014

OMEGA GUARD SHAKLEE KURANGKAN SERANGAN ASMA

Bulan ni promosi Omega Guard!!bagi yang mengalami masalah asma cepat rebut peluang ni untuk supplemen kurangkan risiko asma. Yang menjadi kerisauan bila anak kita masih kecil dah mula nampak tanda-tanda asma. Sebagai ibu bapa menjadi satu kewajipan untuk memastikan anak sihat dan cerdas. Penyakit asma tidak berjangkit tetapi boleh diwarisi, dimana anak-anak kepada penyakit ini mempunyai risiko yang lebih tinggi.

Meskipun kanak-kanak lebih terdedah kepada asma, ia boleh dikurangkan dengan memastikan mereka mendapat pemakanan yang dapat mencegah penyakit tersebut.

“Satu kajian di Hospital Diraja Prince Alfred, Australia menunjukkan mereka yang makan ikan lebih dari sekali seminggu dapat mengurangkan risiko yang berkaitan dengan masalah pernafasan,” katanya.

 Hasil kajian itu mendapati tidak wujud kumpulan makanan atau khasiat lain yang mempunyai kaitan dalam meningkat atau mengurangkan risiko asma kecuali ikan.


Pengambilan ikan dapat mengurangkan risiko asma dengan kandungan Omega 3 yang kaya dengan EFA ( Asid Lemak Essential) & asid Docosahexanoic (DHA).

Omega Guard Shaklee adalah Omega-3 paling selamat kerana menjalani proses penyulingan proprietari 3 molekul yang mengekstrak Omega-3 yang tulen dan juga menyingkirkan bahan-bahan berbahaya seperti plumbum, merkuri, arsenik, kadmium, dioksin, dan PCB. Omega 3 Shaklee diekstrak dari ikan laut dalam dan berair sejuk.


Ingin cuba Omega Guard, hubungi saya:-


Fb Page:Ruhaizah Mdnor
email:ruhaizah1102@yahoo.com
whasapp/call:017-4061828





No comments:

Post a Comment