HOME

Wednesday 5 November 2014

ENERGY BOOSTER!!!

Salam n happy thusday semua..Anda cepat penat??
Gambar sekadar hiasan.

Banyak urusan harian yang perlu dibuat sehingga hilang fokus dan tumpuan.
Shaklee juga ada set untuk tambah tenaga. Atau dengan kata lain sebagai supplemen untuk melawan keletihan seharian kita bekerja. Bila kita bekerja sepanjang hari tenaga makin berkurang dan produktiviti pun menurun..hehe..nak kekal bertenaga saya syorkan kita ambil supplemen yang boleh memberi tenaga kepada kita sepanjang hari.
Bab tenaga ni bukan untuk kuat sahaja, malah ambil kira beberapa perkara seperti kekalkan kecerdasan minda kita untuk berfikir, meningkatkan tumpuan kita atau lebih focus dan meningkatkan kualiti tidur kita. Maksud kualiti tidur adalah dapat rehat secukupnnya dan bila kita bangun pagi kekal cergas untuk teruskan aktiviti harian kita.

Gambar sekadar hiasan.

Fungsi-fungsi utama Set energy booster ni :-




Cinch Tea Mix campuran teh yang terpilih iaitu teh merah, teh hijau dan teh putih. Cinch tea dapat memastikan hari puasa anda segar dan bertenaga. Dan, Cinch Tea ini juga dapat membantu mengawal berat badan sementara kita berpuasa. 

Omega Guard DHA, EPA adalah 2 kandungan penting di dalam Omega Guard. EPA penting untuk kesihatan jantung dan sendi, manakala DHA adalah penting untuk perkembangan dan fungsi otak. Dengan mengambil Omega Guard pada bulan puasa akan segera menambah peningkatan kesihatan anda. (Ada juga yang mengaitkan Omega Guard dengan penurunan berat badan).  

Energizing Soy Protein- sumber protein tinggi yang akan membuatkan anda rasa kenyang yang lebih lama dan kekal bertenaga.


Vitalea- multivitamin yang dilengkapi dengan vitamin dan mineral yang diperlukan oleh badan.


Nak dapat kan set energy booster ni boleh hubungi saya:-




Free konsultasi dari saya.

Hubungi saya di:-
pm/call/wasap:017-4061828
email:ruhaizah1102@yahoo.com








    No comments:

    Post a Comment