HOME

Friday 7 November 2014

MASALAH KESIHATAN???OBESITI??? OMEGA GUARD MEMBANTU ANDA.

Salam  semua..Okeh..ni nak cerita pasal masalah kesihatan rata-rata setiap mesti nak sentiasa sihat, kehidupan sempurna . Saya baru baca dalam Majalah iSIHAT edisi Mei 2014. Hee..hee..lama dah buku ni En.Husband bagi untuk hilangkan boring duk sorang2 kat opis nih.Sambil-sambil baca tertarik dengan isu obesiti ni.

Obesiti !!! Tinggi risiko penyakit berjangkit. Ni tajuk yang terpampang besar kat page yang saya baca. Bukan untuk menakutkan tapi sekadar perkongsian dan peringatan bersama untuk kesihatan kita jugak kan.
Hasil dari bacaan menceritakan golongan obes dan penghidap kencing manis merupakan antara mereka yang paling mudah untuk dijangkiti pelbagai penyakit kerana tahap imun mereka yang rendah.
Selain itu, kurang bersenam dan sering berada dalam tekanan turut menjadi punca. Ha..ni seharusnya diberi penekanan nih. Majoriti yang bekerja selalunya stress dengan kerja masing-masing. So, ambik anisiatif untuk diri sendiri cari waktu yang sesuai untuk hilangkan stress supaya kita tidak mudah  dapat penyakit. Apabila kita berada dalam keadaan stress, badan akan meningkatkan hormone kortisol di mana ia mengurangkan system imun dalam badan kita.

Bagi mengekalkan system imun yang sihat, kita perlu membetulkan semua factor yang mempengaruhi kehidupan harian .

So, dengan pengambilan  OMEGA GUARD dapat membantu kita menjadi kesihatan menyeluruh.

APA YANG ADA DALAM KANDUNGI OMEGA GUARD SHAKLEE NI?


  • Minyak Omega 3 dalam Omega Guard Shaklee diesktrak dari ikan laut dalam dan berair sejuk (sardin, mackerel, herring dan anchovies)
  • Tidak dihasilkan dari minyak hati ikan yang mengandungi toksik.
  •  Omega 3 dalam Omega Guard Shaklee mengandungi 3 kali lebih tumpat dari ketumpatan minyak hati ikan.
  • Sangat berbeza daripada produk omega 3 di pasaran kerana Omega Guard Shaklee satu- satunya minyak ikan omega 3 paling tulen, lengkap dengan 7 jenis asid lemak omega 3 semulajadi termasuk EPA, DHA dan ALA. 
  •  1 kapsul Omega Guard Shaklee membekalkan 905mg asid lemak omega 3, EPA dan DHA.
  •  Omega Guard Shaklee dihasilkan daripada kaedah ultratulen bergred farmaseutikal berteknologi terkini .
  •  Kaedah utlratulen adalah proses penyulingan proprietari 3 molekul untuk mengektrask omega 3 yang tulen dan menyingkirkan bahan berbahaya seperti plumbum, merkuri, arsenik, kadmium, dioksin, dan PCB.
Saya sarankan untuk menjaga kesihatan menyeluruh badan kita, OMEGA GUARD SHAKLEE adalah supplemen yang terbaik . Gaya hidup yang sihat sangat penting bagi memastikan system tubuh kita sentiasa berada dalam keadaan baik. Dengan system imun yang baik, kita sebenarnya bukan sahaja boleh mengelak daripada jangkitan penyakit, malah risiko kanser turut dapat dikurangkan.

Banyak kelebihan pada OMEGA GUARD..MEMANG TAK RUGI SAPE YANG MENGAMBILNNYA.


Free konsultasi dari saya.

Hubungi saya di:-

pm/call/wasap:017-4061828

email:ruhaizah1102@yahoo.com





    

    No comments:

    Post a Comment