HOME

Wednesday 19 November 2014

WORK AT HOME MUM!!!

Hari ni dan hari-hari yang lepas bila my hero buat hal tak nak pergi umah pengasuh. Benda paling saya tak suka bila tengok dia berdiri depan pintu umah pengasuh/ depan pagar bye2 ibu & ayah pergi kerja..huhu..macam ada sentap kat dalam hati nih tengok muka anak cm tu. Nampak jer dia ok tapi dalam hati die tak tau la ape yang die rasa..alangkah indahyer klu saya jadi suri rumah & kerja kat rumah jer tak payah hantar anak pergi umah pengasuh.Tapi duk kat umah income masuk..InsyaAllah satu hari nanti!!


Hurm bagi ibu-ibu diluar sana yang memang suri rumah sepenuh masa nak cari income lebih jom join group PRIDE kami yang memang awesome!! Yang dah bekerja pun masih mencari income lebih pun boleh..almaklum lah sekarang ni macam2 nak kena bayarkan. Kos sara hidup pun makin bertambah sekarang nih..tahun depan lagi dengan GST yer.


Sambil-sambil jaga anak , buat bisnes..tengah bulan ada bonus masuk akaun.Huh...memang impian tuh!! So yang dah jadi suri rumah nak bantu suami meh hubungi saya . InsyaAllah usaha rezeki bertambah. Bukannya susah dengan bermodalkan jumlah RM75..dengan sokongan ahli group & mentor yang supportive, usaha dari kita sendiri penting. InsyaAllah bertambah rezeki untuk family kita.


So, Berminat boleh hubungi saya:-


FB Page:Ruhaizah Mdnor
whasapp/call: 017-4061828
Email:ruhaizah1102@yahoo.com









No comments:

Post a Comment