HOME

Tuesday 13 January 2015

aduh!!!sembelit lagi..

Sembelit!!!!!!

huhu..saya memang masalah sembelit dari zaman sekolah menengah lagi..dulu saya tak suka minum air masak . Bila minum je rasa cam pahit gitu. Tapi semua tu berubah lepas masalah sembelit makin teruk so paksa diri untuk minum lebih banyak air.

Sekarang masalah sembelit saya totally ZERO!! Knape???
Masalah dah selesai selepas saya amalkan setiap hari 6 biji Alfafa dari Shaklee. Dalam masa yang sama saya mesti minum air yang banyak.

Percaya atau tidak cuba dulu baru anda rasa. Kesihatan lebih baik dari dulu..Alhamdullilah badan pun sentiasa sihat.

Selain Alfafa saya juga amalkan herbalax..yang super power detox toksin2 dalam badan kita. Seminggu sekali malam hujung minggu saya mesti ambil Herbalax untuk mencuci usus . Kalau nak cepat kempiskan perut kerap ambik herbalax pasti hasil yang mengujakan.

Kesan pegambilan herbalax ni di awal pagi bila saya ambil malam sebelum tidur. Ha satu lagi percaya atau tak selalu ambil Herbalax masalah jerawat makin berkurang sebab herbalax dah buang toksin2 dalam badan.

JOM CUBA , BOLEH HUBUNGI SAYA:-

WHATSAPP: 017-4061828.

SALAM SAYANG.. (",).


No comments:

Post a Comment