HOME

Thursday 8 January 2015

Rasa Nyaman & Selesa..Nak Tak?

Assalamualaikum,


Salam jumaat semua..


Rasa Nyaman & Selesa..nak buat keje apa pun senang. Nak makan apa pun tak ada masalah kan.


Nak tahu?


Sistem Penghadaman yang lancar adalah asas kepada tubuh yang sihat. Kalau dah selalu sembelit, mulut berbau, najis berbau, perut berangin & kembung adalah masalah penghadaman yang biasa dialami oleh kebanyakan orang.
Saya memang sebelum ni ada masalah sembelit & paling ketara badan berangin .


Alhamdullilah, saya dah mengambil ALFAFA semenjak dec 2013 . Sehari saya amalkan mesti ambil 6 biji. Perubahan yang paling ketara adalah tidak ada lagi masalah sembelit, angina dalam badan tidak lagi menganggu saya. Yang seronok nya alfafa bagus untuk dalaman wanita.


Selalunya, sistem penghadaman yang tidah sihat akan menyebabkan:-


  • penambahan berat badan
  • Masalah gastrik
  • Perut buncit
  • Kanser usus
  • Masalah penghadaman
  • sistem imun yang lemah
Kebaikan yang ada pada ALFAFA terlalu banyak sehingga ia digelarkan The King of All Foods.


Antara kebaikannya yang saya rasai sekarang adalah:-


  • melegakan sembelit
  • meningkatkan sistem penghadaman
  • membantu menyahtoksin badan
  • membantu mengurangkan berat badan
  • melegakan perut yang tidak selesa.
Dengan Promosi bulan ini, Alfafa Beli 6 percuma 1 & boleh cuba beli 2 diskaun 5%. Saya pasti anda mampu memiliki alfafa untuk kesihatan tubuh badan kita.


Bagi yang nak merasa KESAN YANG OPTIMUM saya syorkan selitkan sekali pengambilan HERBALAX bersama.


Hasilnya pasti mengagumkan.


Sekiranya berminat untuk dapatkan Supplemen ini boleh hubungi saya di:-


Ruhaizah
Whatsapp/ sms/ call: 017-4061828


No comments:

Post a Comment