HOME

Wednesday 28 January 2015

My hero kekal sihat dengan Meal shake shaklee

Salam..


Petang sebelum balik post sharing tentang perubahan si bujang saya yang semakin hari semakin sihat setelah mengamalkan Meal shake hampir setiap hari. Alhamdullilah dengan zat & vitamin yang ada dalam Meal Shake banyak membantu penjagaan makanan untuk si cilik saya.


Bagi ibu-ibu yang mengalami masalah anak kurang sihat , selalu demam-demam & kurang selera makan. Saya syorkan amalkan Meal Shake ini . InsyaAllah Meal Shake boleh menyelesaikan masalah ibu-ibu semua.


Anak saya sekarang makan pun bertambah selera. Dengan izin Allah juga diberikan kesihatan kepadanya yang saya rasa sudah lama jugak la my hero ni tak demam, selsema. kalau dulu saya & suami selalu pergi klinik ..huhu..kos setiap kali pergi klinik hampir RM50.00. Doktor hanya bagi nasihat sikit & bagi ubat . Balik rumah anak susah nak makan ubat semua tu..dah jadi 1 masalah lagi.


Syukurla dengan Meal Shake tahap kesihatan anak lebih baik dari dulu.




Pic my hero seronok sebab ibunya buat aiskrim coco Meal shake.
Nak cuba Meal Shake untuk anak anda??
Jangan berdalih lagi untuk kesihatan anak. Kalau anak sakit, kita susah hati & semua urusan kerja pun tak jadikan.


Bagi yang berminat boleh la hubungi saya di:-


Ruhaizahwasap/ sms/ call: 0174061828
postage seluruh Malaysia
free konsultasi

No comments:

Post a Comment