HOME

Thursday 1 January 2015

SELAMAT DATANG 2015!!

Salam jumaat,



Selamat datang 2015!!masih tak terlambat saya ucapkan selamat tahun baru untuk semua. berlalu sudah 2014 moga semua kenangan yang tinggal menjadi pemangkin semangat untuk kita teruskan tahun 2015 dengan lebih kuat. Harap setiap perancangan tahun 2015 lebih baik dari tahun 2014.



Kuatkan semangat kental untuk lebih membantu ramai orang dalam bisnes Shaklee saya ..wah..azam baru tuh!! Dan semestinya untuk tingkatkan diri dari segala segi ..bak kata orang biarlah ada perubahan ..jangan sampai kita masih ditakuk yang lama.



Alhamdullilah menutup 2014 penuh makna al kisah sudah setahun saya dalam bisnes Shaklee.Perkara yang paling saya puas hati, paling syukur, paling seronok dengan pengambilan vitamin Shaklee kesihatan lebih baik!! yup memang saya bersyukur sangat dari start pengambilan vitamin Shaklee saya jarang demam,selsema & jatuh sakit..Alhamdullilah dengan izin Allah kesihatan lebih baik.. & rezeki bertambah..syukur padamu Ya Allah.



Segala tunjuk ajar & sokongan Group PRIDE!! Menguatkan lagi semangat untuk lebih berusaha. Sama-sama doakn moga group kami lebih berkembang tahun 2015 ini.

AMIN..



Okeh ..huhu..bulan lepas terlepas hadiah Cabaran dari Mentor ku..hadiah yang memang best ar..rugi!!rugi!!..tapi x pe insyaALLAH bulan ni kita usaha lagi .Update setiap hari ..bak kata kawan PRIDE ku mesti ikuti setiap ajaran Mentor!!



Nak tau Promosi apa bulan Januari ni..tunggu post seterusnya k..


Berminat nak join Group PRIDE kami boleh hubungi saya:-
InsyaAllah saya akan bantu anda!!


Ruhaizah
Whatsapp/sms/call:017-4021828

No comments:

Post a Comment