HOME

Tuesday 6 January 2015

SET IBU MENYUSU BASIC

Assalamualaikum..


Hari ini bermula la my sister tinggalkan si hero nya di rumah pengasuh. Bekalan susu untuk si bambam mesti disediakan ..yang susah hatinya Hero tu tak nak isap susu guna botol..sampai tengahari tadi my sister cakap Athil dah boleh minum susu guna botol. Ha..kan dah cakap Umi nya tak ada dia pandai bawa diri, cuma dengan umi nya mesti la nak ngada-ngada..hihi.


Okeh yang saya paling seronok tengok kakak saya ni cuba set kesuburan & berjaya pregnant. Bila dah pregnant dia ambil set kehamilan. Memang kesihatan Tip top lah..anak lahir pun tak ada penyakit kuning tu kan..Alhamdullilah dengan izin Allah anak sihat & tempoh berpantang pun ibu cepat sembuh. Lebih bertenaga walaupun dalam pantang dan masa yang sama menyusukan anak. Okeh nak cerita Set Menyusu paling Basic adalah ALFAFA & ESP.


Alfafa adalah sebagai milk booster untuk ibu -ibu yang menyusu. Dalam masa yang sama alfafa bagus untuk dalaman ibu yang baru lepas pantang untuk menguatkan oto-otot rahim selepas bersalin. Testimonial dari kakak saya sangat berpuas hati apabila dia cergas & badan terasa ringan dengan mengamalkan alfafa & set pantang yang lain. Okeh page ni saya seronok nak kongsi berkenaan alfafa kerana bulan ni PROMOSI untuk JAN 2014.


Dengan alfafa dapat menghilangkan lengoh-lengoh pada badan & buang angin dalam badan.


Okeh..penyusuan juga penting untuk menghasilkan susu yang berkualiti yang mengandungi kandungan zat & vitamin untuk makanan tambahan kepada anak kita.
Set penyusuan shaklee menjadi pilihan untuk kakak saya sebagai supplemen tambahan. Satu cabaran buat dirinya sebagai seorang ibu yang bekerja untuk menyusukan anak.
Khasiat set menyusu ini dapat mempercepatkan proses pemulihan tubuh dengan membekalkan zat-zat yang diperlukan agar ibu kembali sihat & bertenaga.

Moga my sister tidak patah semangat untuk menyusukan Athil sampai umur 2 tahun.

Bagi anda yang nak mencuba bileh hubungi saya:

whatsapp/ call/sms:017-4061828
ruhaizah

Penyusuan secara sihat (",)

No comments:

Post a Comment