HOME

Friday 16 January 2015

Cegah sebelum ia melarat, sihat sebelum sakit

Assalamualaikum


Ada tak ahli keluarga anda mengidap penyakit Kencing manis / diabetes. Tok saya mengidap penyakit kencing manis yang boleh dikatakan tahap serius jugak. Apa yang saya mahu kongsikan di sini adalah pemakanan kita seharian amat penting untuk kesihatan kita. Setiap orang mesti nak sihat kan.


Tak semua apa yang kita makan tu dapat menjamin kan ia memberi 100% kebaikan kepada tubuh badan kita.


Saya sayu tengok tok yang terlantar sakit disebabkan penyakit kencing manis yer.


Disini saya share kan picture kaki tok yang mula-mulanya teruk sangat tapi selepas amalkan set asas diabetes & Vivix..Alhamdullilah kesihatan Tok bertambah baik.


Bagi sesiapa yang mengalami kencing manis saya harap cegahlah ia sebelum lebih serius.

Ini set asas diabetes yang saya sarankan .

Tau tak Zinc ni bagus untuk sapu pada luka juga. Alhamdullilah kaki tok yang luka teruk makin pulih dengan sapuan zinc.


Vivix juga supplemen sangat mujarab utk pesakit kencing manis.


Sempena promosi Jan 2015 ni..rebutlah peluang ini untuk rawat penyakit kencing manis.

Bagi yang berminat untuk sebarang pertanyaan, free konsultasi dari saya. InsyaAllah saya bantu mana mampu.


Boleh hubungi saya :-

Ruhaizah Mohd Nor
SID 1090417
Whatsapp/ sms/ call: 017-4061828


postage seluruh Malaysia
free konsultasi dari saya.

No comments:

Post a Comment