HOME

Thursday 8 January 2015

Pilihan di tangan anda!!

Assalamualaikum..


Semua pilihan yang ada bergantung pada kita..kita yang memutuskan untuk bertindak. Jadi pilihan ada di tangan anda. Sama ada nak maju atau ketinggalan di belakang. Peringatan untuk diri sendiri. Saya membuat pilihan untuk menjadi Ahli Shaklee & sekarang saya dah membuat pilihan yang bijak!!!


Apa yang saya dapat dari Shaklee???



Yang pasti paling utama adalah KESIHATAN!!!


Shaklee membawa Total Wellness Connection yang menghubungkan saya kepada hidup yang lebih sihat.


Jujur saya cakap semenjak mengamalkan Vitamin Shaklee kesihatan lebih baik. Bagi yang dah mengamalkan vitamin Shaklee pasti menyokong saya. Begitu yakin saya katakan saya cukup gembira dengan supplemen dari Shaklee.


Yang Ke dua, saya seronok sebab dapat membantu orang untuk lebih sihat. Cuba untuk berkongsi dengan semua orang bahawa penting untuk cegah penyakit sebelum ia datang. Dan juga membantu kawan-kawan / keluarga untuk menambah pendapatan mereka.


Yang ketiga, setelah menjadi ahli dalam masa yang sama saya terlibat dalam perniagaan Shaklee . Setiap bulan sedikit / banyak bergantung pada usaha saya turut membantu ekonomi keluarga saya. Alhamdullilah..syukur dengan rezeki mu ya Allah.


So,bagi yang nak sihat & nak membantu keluarga dari segi kewangan jom join saya dalam bisnes Shaklee..ada banyak lagi yang tunggu kita.


Jangan tunggu lama , jangan tangguh...InsyaAllah group PRIDE yang saya join cukup membantu sesiapa yang berminat. Dan saya sedia membantu anda.


Berminat boleh hubungi saya:


Ruhaizah
Whatsapp/sms/call
017-4061828


Salam sayang..
SID Taman Daya Johor Bahru.

No comments:

Post a Comment